Prepară salate care te ajută să slăbești și care sunt foarte sățioase!

Credem cel mai adesea că o salată este alimentul perfect atunci când vine vorba despre slăbire. Un lucru care nu este totul timpul adevărat. Cel mai adesea, o salată poate să conţină unele ingrediente pline de grăsimi şi de calorii.

Iar problema cu salatele este că te fac să intri într-un cerc vicios în care se pierd noţiunile de cantitate mai ales. Chiar dacă ai impresia că salatele sunt sănătoase şi că te ajută să slăbeşti, asta nu înseamnă că trebuie să exagerezi cu ele.

Ce trebuie să faci şi ce nu trebuie să faci atunci când prepari o salată? Este foarte important să adaugi unele legume verzi precum salatele, rucola sau spanacul. Sunt foarte bogate în nutrienţi şi sunt delicioase în acelaşi timp. Vei adăuga astfel şi o extra doză de fibre sau de proteine care te ajută să slăbeşti.

O altă opţiune foarte sănătoasă este lăptuca iceberg. Este foarte bogată în apă şi este cea care vine cu mai mult volum pentru salate fără calorii suplimentare însă.

Poţi adăuga o mare varietate de legume precum dovlecei, ardei, morcovi, dar şi fructe precum kiwi sau mango. Important este să obţii gusturi cât mai variate şi mai savuroase, să fii cât mai creativ şi să obţii o farfurie cât mai colorată.

Cum rămâne cu un alt ingredient mai problematic, carnea? Poţi folosi, atâta timp cât nu este grasă. Poţi folosi şi proteine mai slabe precum ouăle fierte. Somonul este şi el ideal.

Iată trei etape pentru a prepara salata ideală.

Mai întâi, ai nevoie de proteine slabe precum – ouă fierte, piept de pui, somon, ton, carne de curcan sau de vită.

Apoi mai trebuie să adaugi alimente bogate în fibre şi fructe care vor veni cu un plus de culoare şi contrast.

Mai poţi adăuga şi produse lactate precum brânza sau un sos pe bază de iaurt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *