Superalimentele care te ajută să îți reîncarci metabolismul

Peste tot ţi se va spune un sigur lucru-„sănătatea trece prin farfurie”. Care sunt super alimentele de integrat la tine în meniu pe care le poţi consuma zilnic pentru a-ţi întreţine metabolismul?

Alimentele fermentate. În intestine există miliarde de bacterii care te ajută să lupţi contra infecţiilor, să reduci nivelul de colesterol, să produci vitamina B sau să îţi purifici organismul. Vei stimula acţiunea acestor bacterii consumând alimente fermentate.

Quinoa. Cei mai buni activi din quinoa sunt vitamina B6, tiamina, niacina şi potasiul dar şi o mulţime de alte minerale precum cuprul, zincul şi magneziul. Conţine şi unii nutrienţi precum quercentina, iar lizina, are cele mai înalte valori nutriţionale, aproape unice.

Maca. Sub formă uscată, maca conţine 59% glucide, 8, 5 % fibre şi peste 10% proteine. Este foarte bogată în calciu şi magneziu, fosfor, potasiu, sodiu şi fier. Mai adăugăm şi vitaminele B1, B2 şi C şi vei înţelege astfel de ce Maca este un superaliment.

Cânepa. Calitatea proteinelor din cânepă este una excepţională. Această furnizează şi proporţiile perfecte dintre acizii graşi omega 3 şi 6 care pot reduce inflamaţiile. Este foarte bogată şi în vitamina E care acţionează ca un agent antioxidant şi în magneziu, ideal pentru muşchi.

Spirulina. Această algă conţine toate proteinele, vitaminele, mineralele, enzimele digestive şi clorofila de care are nevoie corpul. Deci este aliatul de preţ când vine vorba despre o nutriţie aproape perfectă. Este deci un superaliment ideal pentru a dezvolta muşchii, pentru a slăbi şi a combate mai multe boli.

Seminţele de chia. 2 linguri de seminţe de chia sunt cele care furnizează organismului 100 mg de calciu, 7, 5 grame de fibre şi 3 grame de proteine. Au un nivel foarte ridicat de omega 3 deci pot reduce inflamaţiile şi riscurile de a suferi de depresie, Alzheimer sau boli cardiace.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *